Uppdatering

 Just nu är sitter jag och redigerarar för glatta livet, det är så kul. Jag verkligen älskar fotografering och redigering.

När jag är klar med dessa bilder jag börjat med, (tror det är 3)så ska jag bums i säng för jag är fortfarande helt slut. Aldrig mer den där medicinen kan jag säga!!!! Jag somande till och med sittandes med datorn i knät tidigare idag när jag höll på med bilderna. det kan ju inte vara menigen att man ska bli så här trött dagen efter.

Nej jag ångra mig, jag struntar i bilderna och hoppar bums isäng nu på direkten, hörs imorgon! Natti natti



Det har varit väldigt dålig uppdatering på sistone och det ber jag för, jag ska försöka bättra mig här framöver.

Här är en bild på mig som en kompis till mig som också är fotointresserad tog för ett tags en.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint ljus i fotot!

2011-09-07 @ 08:41:38
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback