Ljusdekoration

Idag var inte den strålande underbara höstnsolen kvar längre, det har ju varit helt fantastiskt väder under helgen. Så medans det är grått väder utanför så sitter jag och pysslar lite här hemma. Jag har varit på jakt efter ljusdekorationer men har inte kunnat hitta några jag vill ha riktigt.

Så jag tänkte att finns det inte något jag vill ha så får jag ordna det själv, så det är det jag gör just nu. Jag sitter och gör egna ljusdekorationer av min dotters pärlor (lånar några). Det är riktigt kul att sitta och pyssla lite och det absolut bästa är att jag får det som jag själv vill ha det direkt (om det nu går som jag vill).
 Så ni som inte hittar det ni vill ha, se om det går att fixa det själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback