Bokmal..

Har inte fått mina uppföljare till Hungerspelen idag heller, jag som är så sugen på att forsätta läsa dem. Fick dock ett mess idag om att de var lämnat till posten så imorgon hoppas jag på att de ligger i brevlådan.När jag kommer in i mina läsperioder så plöjer jag verkligen böcker och iväntan på dessa uppföljare så började jag på Potensgivarna som jag snart är klar med.   Jag har alltid älskat att läsa så länge jag minns och det är alltid lite vemodigt att läsa ut en riktigt bra bok. Tur att böcker ändå tar ett tag att läsa så man kan dra ut på spänningen lite. Det som är bra med böcker är att det funkar verkligen och ta med sig dem överallt också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback