Boktips Hungerspelen

Efter att hört många lovord om denna bok/film "Hungerspelen"så kunde jag inte låta bli att köpa den och börja läsa bokmal som man är. Måste säga att lovorden om den är inte överdrivna för den är riktigt bra och spännande. Jag har inte ens kommit in till den huvudsakliga saken boken ska handla om men jag är redan fast. Den är spännandefrån sida ett så gott som. Tänkte läsa ut boken innan jag ser filmen. Längtar att se hur det fortsättter, vilket jag ska ta reda på nu

Ni som gillar att läsa lägg era händer på denna. Det är ju en triologi  andra delen heter "Fatta eld" och sista delen "revolt" så jag har en känsla av att bok 1 och 2 kommer avslutas med en cliffhanger. Nej nu måste jag forsätta läsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback