Internet strul och filmtips

Har haft så mycket problem med internetanslutningen att jag kan inte en trycka mig fram en sida innan intrnet kopplar ner sig. Nu har vi gjort ändringar och stängt av modemet ett tag och hoppas att det nu ska ha löst sig. Det är mycket frustrerande att försöka blogga när man har skrivit ett inlägg och sen så kommer fel medd upp om att sidan inte kan visas och så vips har hela inlägget man skrev försvunnit. Därutav att det inte blivit så många inlägg.

iallfall så har vi nu kollat klart på Svensson Svensson i nöd & lust och jag tyckte den var bra, bättre än vad jag trodde den skulle vara.. Den hade helt klart sina roligheter. Om ni har lite tid att fördriva så kolla på den filmen.
nu borde jag egentligen gå och sova men jag tror jag kolla klart på ´det här programmet om titanic på National Geographic, väldigt intressant.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback