Mysteriet löst.... (hoppas jag)

Jag och pappa har löst mysteriet med min bror. Vi tror starkt att han fått dessa symptom som biverkning av en medicin han tar. Det är väldigt ovanliga symptom men de stämmer mycket bra in på honom. Jag tror fullt ut att om de plockar bort medicinen så kommer han bli bra igen. Eftersom de inte hittar några som helst andra anledningar så känns det logiskt att det är detta som skapar besvären. För han har blivit mycket sämre idag precis efter han fick medicinen. Han har tappat känseln i svalget och har svårt att svälja utöver domningar och ansiktsföramning. Nej men som sagt jag känner på mig att det är detta som är problemet.

Jag ringde avdelningen han ligger på och berättade vad jag misstänkte och de skulle ta ställning till det sa dem. Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta med betydligt lättat hjärta.


 



Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud tänk om det skulle vara den enkla saken! Man känner ju att läkarna borde tänkt på det själva.. det vore ju underbart om det är det! Håller alla tummar jag har.



En stroke är ju både blödning och infarkt och en infarkt ser man inte på röntgen förrän efter en tid och då brukar man gå på symtomen och kalla det för en "klinisk stroke" En akut röntgen gör man för att säkerställa att det inte är en blödning men som sagt infarkt ser man efter en tid då det blir som ett ärr i hjärnan. Att skicka hem en person utan att fastställa orsaken tycker jag låter oerhört obehagligt!!

2012-04-30 @ 18:37:50
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback