Såå trött idag...

Ja det blev som jag trodde idag, jag är helt slut. När jag skulle upp imorse skulle jag kunnat betala mycket för att få ligga kvar, men det gick ju inte så det vara bara att kliva upp och se glad ut. Tog cykeln till skolan så jag fick lite uppfriskande kall luft på mig så jag vaknade till lite på vägen.
Men det var sista gången jag väntar med ett uppdrag till sista minuten, för jag vill inte sitta uppe halva nätterna och fixa massa.. Jag hade försig nästan glömt bort det helt egentligen så det var bara tur att jag kom på det i tid och fick in det åtminstone..

 Vi fick se Matteprovet idag också i skolan och jag vet inte vad som snurrade i min kokosnöt den dagen vid provet för jag hade gjort riktiga slarv på vissa tal. Jag hade inte skrivit klart vissa och i ett tal så hade jag kollat fel och räknat ut med fel siffra *ahhrrr* Så slvarigt, herregud. Jaja bara ett bevis att jag måste vara nogrannare framöver.






Kommentarer
Postat av: Marie

Så fin bild och ibland behöver man missa lite för att få sig en tankeställare

kramar

2012-04-12 @ 12:56:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback