Lush UltraBland och Eau Roma water

Jag har kommit över riktigt bra ansiktsrengörning. Jag måste bara berätta till alla er som har lite torr och känslig hy att det finns en produkt på Lush som heter UltraBland som är som en ganska fet vit/gul kräm som man smöjer in i ansiktet och sen tar bort med ansiktsvattnet "Eau Roma Water" som är anpassad för torr, känslig till normal hud.Det finns givetvis andra sorter för andra hudtyper med.

 Alla lush produkter är ju också mycket mildare än många andra produkter man köper för lush kör ju i längsta mån med naturliga produkter och jag tror ärligt att det är just det som är skillnaden. För jag har alltid reagerat på andra produkter.

Jag har iallfall aldrig haft något bättre. Första gången jag gnugga in krämen i ansiktet så tänkte jag "hjälp, hur ska jag få bort detta? För den är väldigt fet och oljigt så man får lite smörkänsla över den. Det går inte att få bort den kladdiga känslan med enbart vatten men kobinerat med vatten plus ansiktvattnet så funkar det perfekt. Du blir absolut inte torr förr  krämen är återfuktande och den funkar även toppen som make-up borttagning då den är så mild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback