Statistik och uppdrag

Jag vet inte riktigt hur det kommer sig att statistiken alltid skjuter i höjden när jag inte skriver några inlägg?? I dag har jag haft fler läsare än någon annan dag, vilket försig är jättekul. Ni är så hjärtligt välkomna hit till min blogg, bara kul. Hoppas ni  stannar!

Varför jag inte har skrivit något idag förens nu är för att så fort jag kom hem efter skolan så satt jag mig med ett distanskurs uppdrag som skulle vara inne idag senast kl 00.00 (lämnade in 14 minuter försent). Sen tog jag pause och åkte och träffa en kompis för att fika. Så när jag kom hem vid 21-tiden så var jag tvungen att forsätta med uppdraget och det har jag gjort tills nu. Så nu är det bums isäng med mig för jag ska upp tidigt till skolan imorgon.

God natt alla hoppas ni haft en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Fina Frun

God Natt :)

2012-04-12 @ 01:09:28
URL: http://finafrun.se
Postat av: Marie

vacker bild

2012-04-12 @ 13:11:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback