Ingen glad mun...

Vaknade imorse och hade så ont i hela munnen, trodde jag hade legat och bitit ihop väldigt hårt som jag kan göra ibland när jag sover. När jag insåg att det onda kom från svullet tandkött i överkäken så blev det mindre kul plus att min körtel i halsen har svullnat och ömmar. Fy vad ont det gjorde direkt på morgonen. Jag körde tandtråd i det svullna området  och sen körde jag lite bakteridödande munskölj ett tag och sen  så efter ca 2 timmar började det gå ner lite men inte i närheten av att vara bra. Jag vill absolut undvika tandläkarn in i det sista då jag tycker det är så läskigt. Jag hoppas jag kan få ordning på detta själv, jag ger det någon dag. Jag har ju aldrig haft de minsta problem med tänderna eller tandkött innan så det var inte ett dugg väntat heller,

Så nu sitter jag hemma i soffan och har ont och då jag  läst ut min bok Hungerspelen och inte hunnit fått andra delen än så har jag inte ens något att läsa. Hoppas få uppföljarna  imorgon.Nu ska jag ta lite medicin för att dämpa trycket i kinden och käken. Hoppas ni har en bättre dag.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback