Utskriven??

De hittar inga som helst fel på min bror, helt otroligt. Han är förlamad i höger ansiktehalvan domnar i ben och arm på samma sida och de vill skriva ut honom?? Han blir värre till och från och har väldigt jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig. Jag kan säga att något inte är som det ska och det kan väl vem som helst se. Jag är orolig att han ska bli utskriven och bli försämrad fort utan att ha tillgång till snabb hjälp.
Få se vad som sägs under kvällen, tiden får utvisa vad som händer. Kan bara hoppas att allt är tilfälligt och går tillbaka

Tillägg: Vet inte om han blir utskriven nu för en sjuksyster tyckte han hade blivit sämre i ansiktet. Få se vad som händer helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, som jag va inne på sist kändes det inte som en stroke med tanke på att både öga och mun va förlamat. Skönt att det inte va det! För det antar jag att det är uteslutet eftersom de skickar hem honom. Man får väl lita på att läkarna gör allt de kan ... Och att de uteslutit borelia ? Kram

2012-04-29 @ 21:28:43
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback