Värre...

Fick ett samtal om att min bror verkade bli sämre, de väntade på läkaren nu vad jag förstod det som. Få se om det bara var tillfälligt eller om det verkligen är något på gång. Ibland känns det som om de inte tar vad man säger på allvar för min bror har väldigt tryckade och smärtsam huvudvärk som också sitter bakom ögat och de avfärdar de som spänningshuvudvärk??! I samband med förlamning?? Nej jag tycker inte det låter riktigt som det ska. Få se om jag får reda på mer snart, Mickes flickvän skulle ringa mig när läkarn varit där. Nu ska jag gå och försöka sova lite.







Kommentarer
Postat av: Louize

Är han förlamad?

kanske e nått med nacken och ryggen då kanske ju



har en vän som e förlamad och alltid huvudvärk, tills han spyr och dom tro de e nacken och ryggen som e problemet



styrkekramar till dig!

2012-04-29 @ 11:25:58
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback