Sportlov..

Började morgonen med ett engelskaprov som kändes helt okej faktiskt, så blir jag inte godkänd behöver jag nog omvärdera min egen självsäkerhet en del. Direkt efter engelskaprovet så var det dags att få tillbaka matteprovet jag skrev i tisdags. Det var helt okej måste jag säga, det blev ett VG på målinjen för ett MVG, ja så nära men så långt borta. Nejdå men jag är ändå nöjd då jag gick in med inställningen att om jag bara klarar det här med nöd och näppe så är jag nöjd, nu ligger jag ju några steg över nöd o näppe så ska egentligen inteklaga. Jag har alltid förklarat mig själv som mattedyslektiker så allt över ett IG är bara ett plus

Men nu ska vi inte tänka på skoaln då det är fredageftermiddag och helg en hel vecka egentligen då det är SPORTLOV. ja det var några år sen man hade de sist kan jag säga och då välkomnade jag det  med hull och hår. Nu kan jag säga att jag skulle inte ha något emot att inte ha lov, konstigt vad man ändras med åren. Nej nu ska jag hämta min lillbubbe på dagis för att sen hämta sambon på jobbet och sen blir det fredagsmys för hela slanten.

Ha en supermysig fredagkväll alla.

Har ingen passande bild till inlägget så jag bjuder på en bild från våra pulkatur vi hade för ett tag sen


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist ♥ foto

Vilken söt bild!

2012-02-21 @ 23:17:45
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback