vår....

Idag så cyklade jag till skolan för fösrta gången iår så det måste ju betyda att våren väntar runt hörnet. Längtar så tills man kan gå ut i endast linne och byxor och sätta sig på en bänk och bara njuta av värmen och slippa alla dessa tunga vinterkläder. Sen så ska det bli så härlig att fota lite vårigt fina bilder nu efter en mörk kall vinter. Alla årstider har verkligen sin charm, våren med alla knoppar och blommor som kommer fram, sommaren med all sin grönskande prakt, hösten för dess underbara färger och vintern för mysiga, krispiga snöbilder, skulle inte vilja vara utan någon av säsongerna. Försommarn är dock den mitt hjärta slår lite hårdare för, allt är verkligen som vackrast då och det doftar underbart på vissa platser av alla blommor som slagit ut. Syren har alltid varit min favorit då jag starkt förknippar den med sol, sommar och min födelsedag, jag fyller år precis när den blommar ut, sen är den också en av de blommor som luktar så gott.




 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback