Blivit med 50 1,4

ÅH nu är jag jag lycklig för jag har blivit med canons fasta 50 1,4 kan inte vänta till jag har det på kameran, mitt nya skötebarn. Jag har tidigare haft deras budgetmodell 50 1,8 och har varit nöjd med det så jag har ganska höga förväntningar på detta men det tror jag det absolut kommer hålla. Jag har testkört det som snabbast och gillade resultatet jag såg på den lilla skärmen på kameran så detta tror jag blir toppen.

 Jag är verkligen berorende av ljusstarka objektiv för det ger en större möjligheter att fota i dåligt ljus samtidigt som man kan få den där absolut fantastiska bakgrundoskärpan som jag bara älskar. Snart så ,,,LÄNGTAR!!!

Tack Tomten...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback