Crawlkurs

Är helt slut och har så otroligt ont! Fick ännu mera ont efter crawlkursen jag var på idag. Herregud vad man fick jobba och det var nog inte alls bra känner jag såhär i efterhand. Vi gick igenom hela crawltekniken och fick testa på olika sätt att simma för att förbättra tekniken. Jobbigt var det då man inte simmat såhär intensivt sen... ja aldrig tror jag. Jag vet att jag kommer att få riktigt ont imorgon då jag redan nu känner efterdyningarna av det men det får bli morgondagens bekymmer. Nu ska jag gå och sova om jag bara lyckas ta mig upp ur soffan vilket är bland det svåraste just nu då något spökar ordentligt långt ner i ryggen, det är inte lätt att vara en 26åring fast i en 90 årings kropp. Natti natti alla.


            *En gammal bild från arkivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback