Företagsvirr...

Ingående moms, utgående moms, faktureringsmetoden, bokslutsmetoden,  löpande bokföring,oj oj oj nu är det snurrigt värre och mycket som pågår men nu är iallfall ett företag registrerat så snart är Fotograf R.Karlsson förhoppningsvis ett godkänt företag.

Riktigt uppspelt är jag nu ,ska bli så kul, äntligen händer det lite saker. Nu kör jag, så nu håller jag tummarna hårt  att det kommer rulla på i rätt riktning och att jag inte ramlar över allt för många snubbeltrådar längs vägen och om jag ändå stöter på några så  förhoppningsvis är det sin höjd bara att jag snubblar till men fortfarande står på fötterna.

Spännande, pirrigt och alldeles otroligt roligt iallfall. Mycket att ta in och fixa med och ha koll på men skam den som ger sig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback