Kortslutning

Jag har fått årets jobbigaste kortslutning som gör att skärmen inte funkar på min laptop. *Gråter* Jag måste sitta med tummen och trycka in skärmen hela tiden för att den ska få kontakt. Gör jag inte det så ser jag bara att den senaste bilden jag hade uppe fryser och så blir det som grågrynigt över hela skärmen.

Lite jobbigt när man måste göra saker som inefattar att ha flera knappar intryckta samtidigt för då kan jag inte trycka på skärmen och då ser jag inte vad jag gör. Det roliga är att resterande av datorn funkar utmärkt annars så även om det ser ut som att inget händer så gör de det bakom allt grågryniga *suck*

Kul nu också när jag håller på att säkerhetskopiera mina bilder och jag inte ens ser vad jag gör. 


Så här ser min skärm ut när jag inte trycker med tummen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback