Kvällsbestyr

Var till Gränby Centrum för och shoppade lite för  presentkort som vi fick i julas. Hittade ett  par skor på rean som är perfekta att ha till alltifrån dop till bröllop och då jag inte har haft ett par givna skor för såna tillställningar så var det inte mycket att tänka på. Sen så hittade jag eller snarare var tvungen att köpa regnkläder till båda barnen. Hittade en jättfin vitrandig röd regnkappa av längre modell på polarn och pyret som jag köpte till Nova, tror hon kommer gilla den.

Nu har vi varit hemma ett tag och jag sitter och dricker en kopp lyxkaffe (en capppuccino) *mums*  jag har aldrig druckit så mycket kaffe som jag gör nu om dagarna. Jag drack snarare aldrig kaffe alls när jag var hemma  tidigare ,jag drack bara när man var på besök hos någon men nu har vindarna vänt. När man har tillgång till sånt här gott så är det svårt att låta bli. Väntar dessutom på ett paket från Dolce Gusto som innhåller olika kaffekapslar till våran maskin , hoppas vi får det snart.


Här är en bild från höstfotograferingen jag hade med fina Ia






Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Tål att tänkas på!

2012-01-05 @ 22:41:13
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback