shopping till barnen..

Vi var på gränby centrum och gick runt och kollade lite när jag såg en barnrea där det var 70% på allt, oj oj oj himmelriket. jag älskar att köpa kläder till barnen, det är till och med roligare än att köpa saker till mig själv. Hittade lite söta kläder till barnen så jag var nöjd 

Efter gränby åkte vi hem och lagade middag och fixade i ordning något jag inte ätit på hur många år som helst... VÅFFLOR *mums* Har aldrig ägt ett våffeljärn men igår införskaffade jag mig ett då jag tyckte att nu var det på tiden och att det är självklart att barnen måste ha tillgång till våfflor under sin uppväxt, det är ju näst intill en skyldighet att se till att barnen får våfflor. Iallfall så är jag mätt och belåten nu och ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Hoppas ni haft en bra dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback