Tröttsamt

Usch har varit en lite jobbig dag men nu förhoppnigsvis så kan den vända och bli bättre. Märkte att frysen stått öppen ända från i går kväll vid 19 tiden tills 11 imorse, inte alls bra så nu blir det att kasta det mesta. Trodde också att skolan skulle börja idag men kom på igår sent på kvällen att jag är fel i datumet så skolan börjar inte förens imorgon vilket var ganska skönt för jag kom i säng väldigt sen på grund av att jag satt med bilder i flera timmar in på natten.

 Sen blev jag ganska arg på säljaren på media markt som hade lovat mig mitt 50 1,4 objektiv nu i början av veckan men när jag ringde och frågade så sa de att det skulle ta 1-2 veckor från och med nu*suck* Funderar på att beställa det från internet och göra en retur till media markt.

Nu  har jag huvudvärk och det är nog för att jag slarvat med maten idag så nu ska vi se till att få i oss lite middag här hemma så energin återkommer.Hoppas ni haft en bra dag.


*En dag för ett tag sen när vi var ut och mata "ankorna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback