Underbara lördag

Då var undebara lördag här, måste säga att man verkligen uppskattar helgerna mer när man har saker hela veckorna. Nu har jag dock jobb i morgon för babysimmet men det är bara kul så det ser jag inte riktigt som något tråkigt måste.
Jag är så glad också då matten än så länge går som en dans, fantastiskt underbart. Jag har alltid intalat mig att jag inte kommer klara av det för jag har så svårt för matte och har alltid haft det men kan säga att det verkar som det har vänt, eller så är det kanske det att jag har motivationen och viljan att klara av den. Jag har antaagligen varit min egen värsta fiende genom att hela tiden tänka att jag inte kommer klara det men så tänker jag inte nu.

Nu ska jag se om min sambo hunnit klart med att duscha våran son sen ska vi försöka hitta på något kul. Ha en underbar lördag alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback