Funderingar

Har kommit hem från skolan nu där jag hade en mattelektion idag. Jag är så glad för det går så bra, jag förstår verkligen allt och det är sån skön känsla, det känns så lätt, helt underbart. Nu sitter jag och kollar på olika universitetsutbildningar och vad för olika behörighetskrav de har, jag vet vad jag vill gå men då det är bland de svåraste att komma och att jag automatiskt placeras i urvalsgrupp 2 så känner jag att jag måste ha en backup-plan.  Jag ramlade över en utbildning där man kan åka till tex New york, LA, Florida, Australien ja en massa olika städer och länder fanns det att välja på  och då kan man vara där i ett år och plugga. Kan säga att jag hade verkligen velat göra det om det inte var för att jag inte kan då jag har för mycket här i Sverige som jag inte bara kan lämna.

Usch precis nu blev det lite småjobbigt efter ett telefonsamtal jag hade där jag fick veta att jag har praktik under 4 veckor på en kurs som jag kommit in på, problemet är att jag kommer inte kunna gå den för att jag har annan skola samtidigt. *SUCK* Nu blir det problem....

Så nu måste jag ringa cvl. Hoppas ni har en bra dag.

Tillägg: Så typiskt att det är stängt idag och imorgon! *dubbelsuck* Nej usch nu känner jag att det blev för negativt och jag som var så nöjd och glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback