work....

Har varit iväg och haft lektioner i babysim, det var första dagen efter jullovet idag och det kändes riktigt bra och det flöt på betydligt bättre (flöt på, fyndigt va *ler*) än vad jag trodde det skulle göra efter ett längre uppehåll. Snart är det dags för examination så nu är det inte alls länge kvar innan jag har egna grupper helt och hållet. Det som är så väldigt bra med det här jobbet är att man får verkligen mycket och bra utbildning innan man börjar helt själv, vilket både är bra och känns tryggt och dessutom har man en helt egen handledare som man alltid kan diskutera  och bolla allt med. 

Nu har jag varit hemma ett tag iallfall och tänkte om jag skulle sätta mig och låta kreativiteten flöda i photoshop, bara leka runt lite och se om jag kan komma på nya roliga effekter. 









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback