Tadaa.




Här kommer jag insmygande tillbaka mitt i natten och upptäcker att allt ser annorluda ut och att det finns mycket nytt roligt att göra. Jag har verkligen snart inte varit inne här på en månad och det har mest berott på att jag har haft och har fullt upp över öronen med plugg. Jag har massor att gör och tiden är knapp.

 Jag kunde ändå inte låta bli att slösa lite tid på att kolla på de nya funktionen Remby vilket verkade riktigt skoj. Någon som har testat lite mer och kan säga om det är något att ha? Kan man göra roliga saker med det? Jag hann bara göra det här lilla som består av vad jag har haft för mig denna tiden jag varit bort plus en bild på min nya fina älskade retroradio, det var kärlek vid första ögonkastet men det var inte fören tredje eller fjärde ögonkastet jag slog till och gjorde den min. Nej nu måste jag sova för jag ska upp till mattelektion imorgon. Nu vet ni att jag lever iallfall. Jag ska försöka uppdatara lite mera nu framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback