Fullt upp...

Nu har det blivit en liten bloggpaus här. Jag har haft så otroligt mycket att göra så när jag inte har pluggat då har jag varit på utbildning eller jobbat och så tvärtom. Hade Matteprov i torsdags och engelskaprov i onsdags och bookreport i måndags och så har jag jobbat kväll måndag, tisdag, och idag fredag plus haft teoripass också. 

Ja men nu är det helg åtminstone, ska bli skönt att bara ta det lungt för nu har det varit väldigt intensivt en period så denna helg är jag ledig, som det ser ut just nu iallfall. Imorgon ska jag därför ta mig ut i nattlivet med en gammal arbetskompis, det ska bli riktigt skoj faktiskt, ser fram emot det. Nu ska jag läsa lite för att sen hoppa i säng. Hoppas ni haft en bra fredag!



Kommentarer
Postat av: Eva i Aten

Väldigt vacker bild!

Hoppas ni hade roligt igår!

Ha en fin helg!

2012-03-31 @ 15:48:37
URL: http://evainathens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback