Hemmabio vs Biosalong

Var och kollade på Hugo Cabret på bio 3D style ofcourse, Filmen var inte riktigt som jag förväntade mig men den var riktigt bra ändå, det var en fin liten film. Jag har däremot kommit på att jag gillar hemmafilmer bättre.

SÅ här är en lista på 10 anledningar om varför Hemmabio är bättre än biosalong


1.  Om filmen skulle vara totalt värdelös så......ja man kan byta
2.  Man köper inte massa snacks till filmen till överpris som de tar i biosalongerma
3. Man kan pausa filmen för kisspauser eller vad det nu kan vara, kanske kom på att man måste vattna blommorna, inga problem Pause.
4. Man kan spola tillbaka om man råkade slumra till eller så.
5. Jag kan sitta i trasig kläder med flottigt hår och rapa högt  om jag nu skulle vilja utan att väcka äckel känsel hos andra
6. Jag kan höja och sänka volymen så det passar mig
7. Jag kan ligga ner och kolla på filmen
8. Jag kan prata med min filmbuddy högt och tydligt om jag vill 
9. Jag kan även svara i telefonen om det ringer och då pausa filmen (det skulle jag vilja se någon göra på bio)
10. filmen är GRATIS hemma

 Japp det var min lilla lista det...

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback