I love coconut & cream

Måste bara höja denna Shower/bathgel till skyarna. Dem jag har haft har luktat så underbart gott. Den jag har just nu är I love coconut &cream och den luktar helt underbart av kokos så tankarna flyger direkt till varma sommardagar och härlig semester. Jag har har även haft I love vanilla icecream och den luktar verkligen som vaniljglass *mums* Min dotter älskar den med vaniljdoften också. Det finns flera dofter av denna I love serie så det finns säkerligen någon doft för alla.

Jag köpte min på Kicks men jag vet att de finns på Åhlens också (iallafall i Uppsala)Så gå och sniffa lite på dem är mitt råd.




Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

gillar bilderna, vackra! :)

2012-03-20 @ 11:20:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback