Magsjuk

Var så sjuk igår så därför skrev jag inget. Jag har inte mått så dåligt på länge. Jag hade nästan 39 graders feber plus magsjuka, det var riktigt hemsk. Hade såna frukansvärda kramper i magen att jag inte visste vad jag skulle göra. Inte förens sen kväll så lyckades jag sitta upp i upprät ställning utan att känna som jag skulle dö. Nu idag är det mycket bättre, tack o lov.

Då jag inte gjorde något annat igår än att sova så missade jag en hel dag med pluggande igår så jag försöker ta igen det idag. Nu ska jag forsätta med min geometri och hoppas på att det rullar på. Håller tummarna att jag inte får något bakslag på denna sjukdom nu. Hoppas ni har haft en bra helg.





Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Ussccha busccha krya på dig



Fin bild

2012-03-11 @ 15:14:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Mysig blogg och fina bilder!

Vad gör du en dag som denna?



Rösta gärna i min omröstning jag har i bloggen!

Kram

2012-03-11 @ 16:13:10
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback