Poff borta....

 Tog en paus från skolarbeten och städade lite och märkte då att ena underlägget på bordet var försvunnet, då min sambo upplyste mig och sa att det varit borta ett tag ( ja ibland är jag är verkligen uppmärksam). Detta är absolut inte första gången saker får ben och förvinner helt spårlöst.

Nu kan man lätt tro att det är barnen som busar och gömmer och det kanske det är men saken är den att grejerna inte kommer fram igen. Vi har letat ihjäl oss efter saker men de dyker inte upp igen och det är inte så att vi bor på ett slott, absolut inte, vi har ganska litet med begränsade ytor.

Min sambos spel till ps3 försvann för månader sen, detta har vi inte sett röken av sen dess. Nu är det bordsunderlägget och det är ändå ganska stort. Sen är det lite smått och gott som försvinner av och till. Hur kan dessa saker bara gå upp i rök?? Nenne säger alltid att det var tomten så, vem vet...






Kommentarer
Postat av: Marie

Haha sådär har det varit för mig med ibland, det bra försvinner, så kan man hitta det långt senare på märkliga ställen

2012-03-04 @ 22:43:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback