Tussilago lilla....

Idag så mådde jag så mycket bättre än vad jag gjorde igår, det var så otroligt skönt att det gick över så fort. Så idag tog vi en promenad ut i det härliga vårvädret och nu kan man verkligen säga att det är vår för jag hittade massa tussilago. Självklart så var jag tvungen att föreviga de små gula liven också.

Sen så strosade vi vidare genom skogen och hamnade till slut vid dotterns skola där vi stannade och busade lite i klätterställningarna och gungade. Jag kollade dock mest på och dokumenterade allt då jag fortfarande lider utav halkolyckan  som intäffade för ca 10 dagar sedan.

Med andra ord en lung mysig söndag i vårens tecken. Hoppas ni också haft en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Ohh så fina bilder och pheeww skönt att det gick över snabbt

2012-03-11 @ 23:10:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback