Desperate housewifes

Där här inlägget skulle ut igår men jag missade det, så nu kommer en litet inlägg, "Tillbaka till gårdagen"

Har pluggat hela dagen, kastat boll med barnen ett tag sen var det såklart PREMIÄREN av sista säsongen med Desperate houswifes. Lite sorligt måste jag säga att det är i sluttampen nu då detta har varit med på tv sen jag fick min första lägenhet när jag var 18. Herregud det känns som ett helt annat liv, så väldigt avlägset i detta nu.

Den där låten som spelade väldigt mycket förut, vem var det som gjorde den nu? Ni vet den där" Flames to dust, lovers to friend why do all Lovers to friends Why do all good things come to an end?" De raderna känns väldigt träffsäkra

Men iallfall så satt jag såklart bokad i soffan prick kl 21.00 för att få följa de  desperata hemmafruarna på ännu en dramatisk tur på Wisteria lane .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback