Livstecken

Jag lever som ni kanske såg eftersom jag lade ut det förra inlägget för någon timme sen. Jag har bara tagit en liten bloggpaus för att hinna med allt annat med skola, jobb och bror som ligger på sjukhus Min bror har blivit bättre men inte helt bra. Han har fått massa koritison men har väldigt ont i kroppen och regerar konstig på kyla och värme. De har fortfarande inga som helst svar vad det beror på och då har han genomgått ett x antal blodprover (läs många) 4 ryggmärgsprov, ett antal hjärnröntgen och något annat prov jag inte kommer ihåg. Han får sova hemma nu men han måste in till sjukhuset varje dag får koll. Jag hoppas snart att han slipper allt och blir bra igen.

Nu till något mycket bättre på alla sätt. Har ni sett hur underbart det är ute, så fantastiskt. Nu är den bästa tiden på året här. Nu ska jag gå och sova. Hoppas ni haft en mysig fredag.




 


Kommentarer
Postat av: Marie

Så vacker bild, samt tråkigt att de inte hittar vad felet är med din bror, =(



Kraaamar

2012-05-12 @ 16:53:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback