Bra film?... EJ skräck

Har det kommit några bra filmer på sistone? Skulle vilja få ner några stycken som man kan ha på lager. Absolut inte skräckfilmer bara jag kan se allt utom det, ja det är för att jag är riktigt mes och nervvrak, jag kan skrämma upp mig själv riktigt ordentligt efter en sådan film.

Efter en skräckfilm går jag runt och pratar ut i luften med spökena som jag vet gömmer sig och bara väntar på att få skrämma slag på mig. Jag till spökena -Det är ingen ide att ni försöker för jag skickar Bubbigubben på er,,, ja just det så passa er..... Ja Neo är modigare än mig.

Det kan sluta illa också om jag ser på skräckisar för en gång så blev jag så rädd under en scen precis när jag skulle dricka pepsi, så jag röck till så mycket att pepsin flög ut över hela mig och jag drog ner en klunk i halsen och kunde inte andas på vad som kändes som en timme, jag ska vara glad att jag lever. 

Sen har jag också blivit livrädd för min egen spegelbild då jag trodde det var ett spöke som reflekterades (helt sant),,,, ja det var en riktigt dålig hårdag så....

Mardrömmarna på natten efter filmen ska jag inte ens gå in på.

Därför kollar jag inte å skräckisar längre..... men har ni några andra förslag så tar jag gärna emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback