FeberBubbi

Jag är lite fundersam, Bubbigubben har fortfarande 38,5 i feber fast han äter antibiotkia 3 ggr om dagen och har gjort det i 2 hela dagar nu, borde inte febern försvinna då?

Jag vet ju inte riktigt hundra vad som gäller för feber i samband med antibiotika men nu har han ändå haft feber i sammanlagt 5 dagar och varav 2 med medicin så om inte febern är borta imorgon så ringer jag och trakasserar sjukvårdsrådgivningen, jag ska vara på dom som en igel och pressa dom på svar.



-Jaha aa okeee.. mä om jaj äta meducin så ska jag vää inte ha febeee??


Kommentarer
Postat av: Wilma:D

- haha tack! Jo de är bara finfint!



Fin liten pojke^^

2011-03-01 @ 20:19:35
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback