Då lider det mot...

slutet av denna kväll, granen är pyntad och skinkan är strax klar. Allt flöt på bättre än väntat trodde jag tills jag kom hem och öppnade granförpackningen och såg att den var högglansig gräsgrön gran, ahhhrrrgggg! Nära ett slaganfall kan jag säga.

Här har jag gått och sett fram emot och pynta granen och tänker sätta igång så är det helt fel gran och klockan är redan tjugo i åtta och affären stänger åtta. Ja jag får väl skylla mig själv egentligen då jag stressa som en gris och struntade i att läsa SHINY GREEN som stod på granförpackning *suck*. Så min älskade sambo tog med sig granen och begav sig iväg med stressade steg mot affärn för att byta den och tro då på fan att dom vanliga granarna är slut, PANIK, okej andas djupt och räkna till tio . Det fanns bara pygmegranar kvar och det går helt enkelt inte ha en sån, det är emot mina julregler. Blir smått hysterisk och blir helt säker på att varenda gran (plast) kommer att vara slut i hela stan.

Kalla mig löljig men julen och granen är heliga för mig och allt ska vara som det brukar, och blir det inte det så blir jag ledsen i ögat *snyft* Men då tillslut så fick min sambo tag på en gran iallfall och friden och fröjden infann sig. Så nu sitter jag här i soffan mycket nöjd över att jag fick pynta min gran ikväll enligt planerna. Så ett lyckligt slut blev det och alla är nöjda och glada. THE END!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback