Fotosugen!!!!!

Åh vad jag vill fota!! Jag har så många ideer eller iallfall en någorlunda bild av vad jag skulle vilja genomföra men många av ideerna krävs lite planering, resor och modeller.  Skulle så mycket vilja en en studio också åhhh VILL HA, VILL HA. Tänk att man själv får välja belysning, bakrunder, rekvisita skulle bli så mycket lättare, roligare och bättre  att skapa vissa bilder man har i skallen i en studio. Ända problemet är att vi har ZERO plats för något studiomaterial alls *gråter*  Är det elakt att ta Novas rum och låta henna sova på soffan istället??! Nejdå skulle aldrig göra så men jag skulle vara såååå lycklig om jag kunde få plats för att sätta ihop en liten studio.

Drömmer vidare om det så länge *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback