Torsdag...

Goder morgon!!

Verkar bli en varm dag idag också, lovar att när min sambo får semester så är det enda som återstår regn för sveriges alla soltimmar är då förbrukade. Ska ju till Gotland om lite mer än en vecka också så det vore väldigt bittert om det skulle regna non-stop. Får göra en soldans!

Ja iallafall, det är torsdag morgon och här har man hunnit med att frukost och allt sen någon timme. Jag har ju den turen att aldrig få sova längre än till 7 och det har man någon som ser till att det förblir så också! Tack Sötunge!

Vad händer idag då? Jo mamma ville åka på bilbingo med mig ikväll och det är försig skoj tycker jag men vet ärligt inte om jag orkar, SLÖ idag! Få se vad jag bestämmer mig för senare.
Nej nu ska jag kolla på alla älskar raymond och käka ett äpple.

Hej så länge!

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback