Vänner eller inte?...

Jag kommer från och med här och nu helt enkelt sluta bry mig om personer som är ens vänner men sen ändå inte beter sig som sådana.
Varför ska man lägga energi på att hela tiden försöka få förklaringar om det ena och det andra om saker man inte ens borde behöva få förklaringar om, om det skulle vara en vän.
 Jag vill iallafall inte ha det så. Varför har vissa så svårt att bara säga vad dom tycker? Nu menar jag inte på ett elakt sätt som "jag tycker du är ful i det"...eller "fan vad förjävlig du ser ut". Nej jag menar att ta upp saker man kanske retar sig på eller ser som ett problem. Måste människor vara så fega????


Nej jag ska börja lägga min energi på mina riktiga vänner istället och lämna dom andra bakom mig!

Hej så länge!

                                           

Detta inlägg är inte så allvarligt som det låter jag är inte sur ledsen eller så, ville bara få fram att jag tycker att det är onödigt att slösa tid på vissa människor =)



 


Kommentarer
Postat av: Marie

Bra skrivet!! =D

2010-07-08 @ 14:00:33
URL: http://marietegelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback