Möhippa!!!!

Hann inte uppdatadera mycket i helgen för hela dagen i lördags gick åt på att ha en möhippa för en nära vän som heter Madde. Söndagen var jag ärligt bara för slö då jag var trööööött!

Tänkte berätta lite om möhippan. Vi verkde iallfall ha lyckats lura henne ordentligt så det var riktigt kul. Hon såg mäkta överraskad ut när vi hoppade fram allihopa Haha! Vi klädde Madde i våran möhippa outfit och sen blev det en picnic på golvet i en lägenhet då vädret var PISSdåligt. Sen drog vi iväg på poledance och släppte loss runt stängerna, dock inte jag då jag var fotograf och min vrakkropp tyvärr inte tillåter sådana saker. Men det var kul att titta och fota så jg klagar inte ett dugg! Sen blev det tillbaka till lägenheten för att fixa oss i ordning. Den blivande bruden fick inte fix sig själv utan det ordande Lisa som är hennes tärna åt henne!

Senare på kvällen så stack vi ut på krogen och nu skulle hon bröja utför massa uppdrag såsom klippa kalsonglappar, sälja kondomer, få äktenskapsråd och mycket mer. Hon hade även ett plakat på ryggen där det stod " VILL DU KLÄMMA PÅ MINA LÖKAR?" Hon hade fått en påse av oss med två lökar i som hon skulle gå runt med! Kul var det iallfall och den blivande bruden verkade vara mycket nöjd, vilket känns som viktigst.

Såå jag själv är fortfarane skittrött då det är svårt att hinna återhämta sovtimmar som man förlorar då mn har en liten sötunge (Neo) 9mån som vaknar kl 6 varje morgon och absolut ska upp!


Här nedan kommer några få bilder från möhippan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback