Ny dag nya.....

Blev inget med att åka ut till min sambos kompis som fyllde 30 igår för min lilla babianunge Neo blev hänging! =(
Kan tacka min dotter för den saken, för när hon kom hit i måndags så var hon förkyld! Iallafall så skickade min sambo ett mess och talade om att vi inte skulle dyka upp, så vi satt hemma istället.

Ta i trä men i imorse när vi vaknade verkade Neo redan piggare, det var ju inte så att han hade feber eller något igår men han var snorig och hostig men det verkade vara mycket bättre nu redan.

Så vad ska hända idag då tro?....  Just nu så så väntar vi bara på att våran lilla babianunge vaknar för att sen kanske ta oss ut ett tag i det strålande vädret, dumt att inte utnyttja solen när man kan. Man är ju inte så bortskämd med sommar och värme med lysande sol här i sverige.Så nu ska jag gå och börja förbereda lite i

Hej så länge! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback