Hur vet man att man blivt vuxen?......

Det är ju kulturnatten nu den här helgen så då kan man imorgon läsa om fylleslag och våldtäkter, det slår ju aldrig fel att det blir mer eller mindre problem vid sådana här tillställningar. Det är väl allmänt känt att ungdomar ser den här kvällen som en anledningatt få dricka och då menar jag inte läsk eller saft! Vet ju att man själv har vart en av dom en gång i tiden! =) Börjar känna mig gammal.

Så när vet man att  man är vuxen då?. Jo man kollar faktiskt vad som finns på  att göra på kulturnatten och ser det inte som en anledning att få festa.! =) Nej man går igenom aktiviteterna och kollar vad som är roligt och lämpligt för barn och familjer. Tror faktiskt att detta är första gången jag faktiskt har kollat vad det finns att göra under kulturnatten och jag kan säga att det var betydligt mer än vad jag trodde. Vissa saker verkade till och med ganska intressant. Önskar att man kunde ha gått och tittat lite men då man har en liten gubbe med prickar precis i hela ansiktet så får man nöja sig med att läsa utbudet. Bättre lycka nästa år.

Nej Nu ska jag vila då jag är helt slut efter dagen i fjällnora.

Hej så länge.

                                     KulturNatten Uppsala

        






Kommentarer
Postat av: My

Ja, men tackar!

2010-09-12 @ 10:48:47
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback