Lekstuga och bakterier

Idag blev det inte dagis för Neo för sprutorna han fick igår gav han lite feber men han nog bara glad för det. han slipper ju bli övergiven hos massa andra skrikande ungar och läskiga vuxna. Så idag blir det lekstuga här hemma i stället.

Håller på att bli tokig på min näsa som kliar och svider, å mitt huvud som känns som någon övar trumsolo i och alla dessa förbannade bakterier som har letat sig in och som verkligen inte tänka checka ut verkar det som. Energitjuvar utan dess like är dom också.*Suck*

Jag ska dränka alla bakterier med te, jag har redan druckit 3 koppar så fortsättar jag i den takten hela dagen så måste dom väl drukna?! Hoppas bara dom inte kan simma.

Nej nu ska jag försöka få ner lite musik till min tel.

Hej så länge.







Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2010-09-30 @ 11:12:06
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback