2 dagar kvar till valet. Rösta på....

Ja vilka???? Rösta måste man ju iallafall göra, det är näst intill en skyldighet, röstar man inte så har man ingen rätt att klaga sen heller, så rösta ska jag göra så mycket vet jag.

Så sitter här och går igenom alla olika partier och deras politik men det gör mig inte klokare. Alla partier har ju delar som är bra och mindre bra. Kan man inte skapa ett parti och plocka alla delarna som man vill ha från dom andra partierna, det vore ju ultimat eller hur? Men tyvärr så  lever vi inte i en fantasivärld där det funkar så så det är bara att ta det onda blandat med det goda i ett paket helt enkelt.

Men om man spekulerar fritt så tycker jag ärligt att sen moderaterna tog över så känns det som det har hänt något, dom har fått lite fart på saker och ting, det har blivit märkbar skillnad.När socialdemokratena är vid "makten" känns det som det står stilla. Dom pratar mycket om vad dom vill men det känns som dom aldrig får tummen ur ändan och kommer igång. (Om dom vinner denna gång så kanske dom kommer till skott.)
Det måste det väl finnas fler som tycker?!

Med det så menar jag inte att jag kommer att rösta på moderaterna för jag har helt enkelt inte bestämt mig än.
Kommer väl sluta med att jag drar lott, Haha. Alla sätt är bra utom dom dåliga. 

 Nej men det brukar ju lösa sig till slut gör det inte det och man inte kommit till insikt får man väl helt  enkelt annars rösta blankt.

Nu ska här läsas mer politik
Hej så länge!

    
  

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback