Sämre

Bubbigubben har 39,7 i feber och är helt slut, tycker så synd om han. Själv så har jag mått riktigt piss hela dagen och för ett liten stund sen så överraska jag toan med en riktig fontänspya, fyfan vad vidrigt men nu mår jag något bättre iallfall. Mitt smak o luksinne har verkligen levt sitt eget liv idag också då min älskade pepsi max både har smakat och luktat lakrits.

Nu ska jag titta på 10 år yngre och sen Desperate Housewifes är ju tyvärr inget cougar town eller the middle idag, buhuuu *snyft* Får försöka klara kvällen ändå, men det blir en utmaning.


 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Åh tack! :) Får kolla på ett nytt då^^

2011-04-05 @ 23:13:04
URL: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*



Tack snälla, ja det är en rolig och spännande resa vi har framför oss nu när vi bygger hus. :-)



Kram o trevlig onsdag!

2011-04-06 @ 09:54:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback