Det blir en dag på stranden...

Snart ska vi börja packa väskorna för en dag på stranden. Neo ska bara få sova lite först innan vi åker annars finns det risk för att det kan bli lite sura miner.

 Det är lite skillnad på packningen till stranden sen man fick barn. Jag kommer faktiskt ihåg en tid (om jag tänker väldigt noga) då man endast behövde en handuk, badkläder och i mitt fall solskyddsfaktor (om jag inte ville se ut som en kräfta) med sig sen räckte det.

När man fick barn så hokus pokus så blev det genast krav på stolar, flaskor, kylväskor fulla med dricka, kex,  godis och andra saker man kan muta barnen att sitta still i två sekunder med, gärna en bok eller/och en korsordstidning, leksaker såsom hinkar, spadar vattenkannor, flythjälpmedel till de små och självklart solskyddsfaktor i mängder och i hundra olika slags konsistenser. 

Ja nuförtiden när man åker till stranden  ser det ut som om man har packat för en tvåveckors semester utomlands och det är ett under att man lyckas få med sig allt.




Kommentarer
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Hejhej!

Tänkte tipsa dig om en jättebra sida, Gratiskläder. se. Där tjänar du ihop poäng och får presentkort på kläder! Här är länken om du skulle vara intresserad: http://www.gratisklader.se/?r=196413

Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånt här (:

2011-08-04 @ 19:40:25
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback