Indotendo

Har precis ätit middag här hemma och nu tittar jag på medan Nova spelar boxning och tennis på som det heter enligt Nova Indotendo Wiie
Kan säga att hennes inlevelse är det inge fel på iallfall, hon vevar och hoppar runt som om råkat sätta sig i en myrstack. Skulle jag ligga i så där som hon gör skulle jag nog med dagens kondition dra på mig antingen hjärtattack eller få svår andnöd.


Men det är bra att hon ligger i så hon sover gott i kväll.

Tilägg:  Efter jag skrivit det här inlägget så kom jag undefund med att jag är en riktig höjdare på bowling, fick spärr och strike första gången någonsin jag spela, helt enkelt en naturbegåvning!! Kanske framtid som bowlare!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback