Mystime

Nu har vi mystime här hemma jag och lillbubben medans pappan i huset sover. Vi har precis druckit lite te, Neo är helt besatt av te så han får en kopp varje morgon av mitt koffeinfria te som jag också dricker. Han tycker också om kaffe väldigt mycket men det tycker jag gott han kan vänta med ett par år.

Måste bara visa den här underbara heldressen som Neo springer runt i just nu, han fick den i födelsedagspresent igår. Den är hur härlig som helst och han blev så söt i den också, gullungen. Kan säga att jag också skulle vilja ha en sån där att gå och skrota i för det ser ju så mysig ut.

Nej nu  ska jag rita lite med lillsöt här nu. Hörs sen.

Ps. Jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken. Var gärna med!!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2011-08-22 @ 12:59:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åh han är så söt Neo.



Den där dressen finns det för vuxna med? =) En sån mysig vill jag ha.



Kram

2011-08-23 @ 02:17:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback