Rullar på

Varför det har varit så dålig uppdatering är på grund av blandade saker. Haft dåligt med tid och haft saker inplanerat som jag måste infinna mig på och så har jag varit väldigt trött. Idag somnade jag i soffan när jag låg och läste medans Neo vila, vaknade till av att jag fortfarande höll upp boken men den börja åka ner över ansiktet, så trött alltså.

 Annars så är det full rulle om dagarna då Nova har varit hemma ett par dagar nu. Igår så var vi på inskolningsmöte inför kommande starten på förskolan som blir nästa vecka. Nova tycker det ska bli så kul att börja skolan, så nu tjatar hon varenda dag. Förstår att det är spännande jag kommer faktiskt ihåg hur det var själv.

Utöver det så har jag också varit och kollat in en ställe inför en kommande fotografering. Det är verkligen så underbart fint där vi var  så jag har bara positiva förväntningar på detta. Sagt det förut men det tåls sägas igen, ska bli så roligt att få göra detta. Håller tummar och tår på att allt blir till det allra bästa.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback