Utgång

Nej blir inte piggare än så här idag verkar det som och det vill säga att jag inte är piggare än att jag snudd på somnar sittandes i soffan. Neo har just nu en skoprovning här hemma och går igenom precis alla skor han kan hitta och just nu så är det en av mina med klackar som gäller och smäller när han går runt.

Jag tror det här är Bubbigubben sätt att visa att vi ska lyfta våra häckar från soffan och gå ut med honom istället för att vara tråkiga och bara sitta här. Jag måste säga att jag inte är högt motiverad att egentligen lyfta min "lilla" rumpa i detta sömniga tillståndet jag är i men gör jag inte det så vet jag att min hjärnspöken kommer att hacka på mig och insistera på att jag ska dåligt samvete  senare ikväll.

Så nu tar jag mig själv i kragen och släpar mig ut ett tag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback